Ledenvergadering 2018

Op 7 maart was de jaarlijkse ledenvergadering, waarbij onze voorzitter Henk Gommans in een nagenoeg volle zaal in d’n Binger ruim 140 leden mocht verwelkomen. (Zouden de vele afmeldingen aan de griepgolf te wijten zijn?)
Ook kapelaan Roger, onze geestelijke adviseur, was aanwezig.
Een bijzonder welkom was er voor dhr. Theo Engelen, die na enkele weken ziekenhuisverblijf, zover hersteld was, dat hij toch aanwezig kon zijn. Speciaal aan hem reikte de regiovoorzitter van Peel en Maas en Venlo, dhr. Jo van de Velden, de zilveren speld uit van KBO-Limburg, vergezeld van de bijbehorende oorkonde. Dit alles, omdat Theo 12 jaar lang bestuurslid is geweest; hij heeft in die jaren diverse functies van zowel secretaris als penningmeester bekleed. Hij heeft deze onderscheiding dan ook zeker dik verdiend. Daarom Theo, nogmaals bedankt voor al het werk wat je voor KBO Meijel hebt gedaan! Ook werden de bestuursleden Mw. Ans Creemers, Mw. Mien Basten en Mw. Truus Terheijden voor een nieuwe termijn herkozen met een applaus.
Die middag werden Mw. Dien Spee en dhr. Jan Broens in het zonnetje gezet. Zij hadden beiden aangegeven te stoppen met hun taak voor respectievelijk de ledenwerving en voor de organisatie van de kaartmiddagen. Hen werd – als verdienstelijk lid van de KBO Meijel – een blijvende attentie aangeboden als dank. Onze penningmeester Piet Basten gaf enige, duidelijke uitleg bij het financieel verslag van 2017. In de pauze liet iedereen zich het stuk vlaai bij de koffie of thee goed smaken. Hierna volgde een presentatie door Henk Gommans over de begroting van 2018, waarbij verdere ideeën en plannen ter goedkeuring werden voorgelegd. Na het optreden van de pantomime-artiest Willem Hoeben sloten we de middag af met de welbekende loterij.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.