Vakantietrip 2019 van KBO Meijel

Vijf–daagse reis naar Bergen aan Zee in Noord-Holland, 17 juni t/m 21 juni. (maandag t/m vrijdag)

Na onze zeer geslaagde trip afgelopen jaar naar de Lüneburgerheide is er ook nu al veel belangstelling voor de vakantietrip van maandag 17 juni t/m vrijdag 21 juni van de KBO-Meijel naar Bergen aan Zee, een prachtige vakantiebestemming in de provincie Noord-Holland. Het is een schitterend gebied met mooie steden, veel strand en duinen langs de Noorzeekust, de IJsselmeerkust en in het weelderige groene tussenland is veel te zien en te beleven. Er hebben zich inmiddels al 37 deelnemers aangemeld.

Vanaf nu is het ook mogelijk dat niet-leden zich kunnen aanmelden. Dit betekent dat iedereen mee kan onder dezelfde condities als de KBO-leden.

Het voordeel van deze constructie voor onze leden is, dat door een hoger deelnemersaantal de prijs per persoon kan zakken.

De prijs voor deze trip bedraagt € 470,00 p.p. Alle kosten van entree, gidsen en lunch zijn in de prijs inbegrepen. Alleen voor de eigen consumpties moet u uw beurs trekken.

Als organisatie stellen we een annuleringsverzekering (ca. €23,75) verplicht en een reisverzekering (ca. €6,25) is raadzaam.

U dient wel zelfstandig te kunnen reizen. Bent u voor bepaalde zaken op hulp aangewezen, dan dient u deze hulp vooraf zelf te organiseren. Dit kan bijvoorbeeld door uw partner of door iemand mee te vragen die deze hulp verleent. U mag deze hulp dus niet afschuiven op de rest van het gezelschap. Dit laat natuurlijk onverlet dat we elkaar in voorkomende gevallen een handje helpen.

Mochten zich meer mensen aanmelden dan, dat er kamers voor ons gereserveerd zijn in  hotel Meyer in Bergen, worden deze op volgorde van aanmelding op de reservelijst geplaatst.

Als u meewilt, is het verstandig om u snel aan te melden bij Peter Creemers,

telefoon 077 466 1719.

Bij hem kunt U ook terecht voor meer informatie.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.