Werkgroep Gezond Ontspannen

Vanaf maart 2018 zijn een aantal activiteiten van KBO Meijel samengebracht in de werkgroep “Gezond Ontspannen”.
Zo is het Bezoekersteam o.l.v. Mien Basten-Op het Veld gekoppeld aan deze werkgroep. Mien coördineert ook het maandelijkse kienen in het Zorgcentrum.
Daarnaast wordt er gefietst en in de wintermaanden een kaartje gelegd door KBO-leden. Deze activiteiten staan al jaren goed bekend en houden we erin.

Maar we willen meer…

En daar hebben we ondersteuning bij nodig. U raadt het al:
Wie wil onze werkgroep komen versterken en meedenken over nieuwe activiteiten voor de jongere en de oudere senior in Meijel?
Wat kunnen we meer doen om te ontspannen en langer gezond te blijven?
Wat kunnen we betekenen voor jongere senioren?
Wat zijn de wensen van (nog) niet leden?
De werkgroep Gezond Ontspannen bestaat op dit moment uit: Mien Basten-Op het Veld, vanuit het Bezoekersteam, Jan Broens en Piet Basten.
U bent meer dan welkom om ons team te komen versterken.
Qua tijd, denken we dat 1x per maand bij elkaar komen voldoende is. Al kan dit in het begin wat vaker zijn om een goede start te kunnen maken. Het opzetten, uitwerken en uitvoeren van activiteiten gaat uiteraard ook tijd kosten voor ons als werkgroep.
Wilt u meer weten over de werkgroep, of is dit wat u zoekt?
Neem dan contact op met:

Piet Basten mobiel: 06-22247753 of per E-mail:

penningmeester@kbo-meijel.nl

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.