Fiets-Uitje

Kort verslag van het eerste Fiets-Uitje KBO Meijel.

Een beetje spannend was het wel afgelopen maandagavond…zijn er leden die mee gaan fietsen voor de eerste keer op maandagavond?
De berichtgeving daarover is laat op gang gekomen dus het was afwachten wie er ging komen. Tot mijn blije verrassing stonden om 19.00 uur 13 leden om mij heen om mee te gaan fietsen. En bij prima fietsweer(en terrasjesweer…) zijn we vertrokken richting Asten. Mariëtta kende een mooie route en dus volgden wij haar in colonne door de Peel.
Het is een gezellig tochtje geworden. Iedereen leerde elkaar weer beter kennen en dan kan het zo maar zijn dat je familie van elkaar bent zonder het te weten….
In Asten hebben we een leuk terras gevonden in het centrum voor een kopje koffie en rond 20.00 uur zijn
we over Heusden weer naar Meijel gefietst.
Op het terras van het Oranje Hotel hebben we, onder het genot van een drankje, verdere afspraken gemaakt hoe verder met het  Fiets-uitje. Iedereen was heel tevreden over deze eerste keer en we hebben een groepsapp aangemaakt. Zo kunnen we elkaar snel bereiken om bij goed weer weer te gaan fietsen, voor wie dat wil. Niks moet: vrijheid, blijheid, ook hier.Wilt u ook meefietsen laat het dan even weten:

penningmeester@kbo-meijel.nl of via 0622247753. Iedereen is welkom!

Volgende fietsavond staat gepland op maandagavond 17 juni a.s.
Start om 19.00 uur bij GOED WEER!
Als u mee wil fietsen laat u dan toevoegen aan de groepsapp, dan laat ik u weten wanneer er gefietst gaat worden.

Tot 17 juni a.s

Namens werkgroep Gezond Ontspannen
Piet Basten

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.