Wist U dat …………

Stichting Dorpsvervoer Meijel
Doelstelling
In 2009 werd de Stichting Dorpsvervoer Meijel opgericht voor het vervoer van personen uit Meijel met mobiliteitsbeperkingen met als doel hen in staat te stellen langer deel te kunnen nemen aan het sociale leven. Het dorpsvervoer is bedoeld voor korte ritten in Meijel en omliggende kernen. Naar de dagvoorziening, de zorgboerderij, de kapper, de dokter, de tandarts, de fysiotherapie, de kaartclub, het kienen, de supermarkt, het restaurant, naar de familie, enz.

Ritten aanmelden
Wie gebruik wil maken van het Dorpsvervoer Meijel kan zich tijdens kantooruren (tussen 8.00 – 17.00 uur) aanmelden bij: Tel. 077 466 78 78 St. Jozef Wonen & Zorg
Op een rittenblad wordt genoteerd:
Uw naam, adres, telefoonnummer, bestemming, vertrektijd en de tijd waarop u terug wilt.

Ritprijzen
Binnen Meijel kost een enkele of retour rit:  € 2,50 per persoon.
Daarbuiten is er een vaste prijs per bestemming, die afhankelijk is van het aantal kilometers naar de plaats van bestemming.

Stichting Dorpsvervoer Meijel
Secr. Tom van Bakel
Dopheide 32
5768 GD  Meijel
Tel. 077 4663215 of 06 10767726
dorpsvervoermeijel@gmail.com
www.dorpsvervoer-meijel.nl

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.