Vissen op de visvijvers

Vissen op de vijvers aan de Donk
Op donderdag 12 september hebben we een viswedstrijd gepland op de visvijver aan de Donk.  In goed overleg met HSV De Noordervaart kunnen we hier een viswedstrijd organiseren op de prachtige aangelegde visvijvers in een schitterend stukje natuur in Meijel.
We verwachten jullie dan om 13.30 uur op de parkeerplaats van de Visclub aan de Donkersveld 24. Hier zullen we een korte toelichting geven hoe we het willen gaan doen. Wij, de werkgroep zullen zorgen voor voer en aas (wormen) waar dan ook iedereen mee moet gaan vissen om de onderlinge verschillen zou klein mogelijk te houden. Rond 15.00 uur zullen we dan onder het genot van een kop koffie een korte pauze houden. Hierna zullen we dan nog door vissen tot ongeveer 16.30 uur waarna de balans zal worden opgemaakt. Hij of zij die dan de meeste aantallen vis heeft gevangen mag dan de wisseltrofee mee naar huis nemen. Deze prijsuitreiking na afloop zullen we dan doen in de kantine van de visclub waarbij u dan nog een consumptie krijgt aangeboden.

De kosten voor deze K.B.O. vismiddag bedragen € 5,00 per persoon incl. aas en visvoer, kop koffie en een consumptie na afloop.

De inschrijving voor deze vismiddag is op donderdagavond  5 september in d`n Binger van 19.00 to 19.30 uur.

Graag gepast betalen en er bij opgeven als je zelf een vishengel hebt.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten, KBO Sportief met de tags . Bookmark de permalink.