Spek de kas actie

Op maandag 12 augustus 2019 start Jumbo Meijel een actie, waarmee de verenigingen in Meijel een financiële ondersteuning kunnen ontvangen. Dit gebeurt met de “Spek de kas van je club/vereniging” actie. Deze actie duurt tot en met 20 oktober 2019. In Meijel is KBO Meijel één van de 57 deelnemende verenigingen.
Tijdens de “Spek de kas van je club/vereniging” actie, ontvangen klanten voor elke € 15,00 aan boodschappen een voucher ter waarde van € 0,15. Deze vouchers kunt u aan KBO Meijel doneren. Wij hopen dat uw familie en vrienden dat ook gaan doen. Dus maak familie en vrienden ook attent op de actie en vraag hen de KBO Meijel te steunen.
De vouchers zijn voorzien van een unieke (qr-)code, die via de computer ingevoerd kunnen worden (vuldekas.nl/jumbomeijel). Gaat u dat digitaal niet lukken, dan kunt u de vouchers in het kluisje van de KBO Meijel bij de Jumbo stoppen. KBO Meijel heeft kluisje nummer 50. Alle ingeleverde vouchers bij elkaar opgeteld, is het bedrag dat wij als KBO Meijel ontvangen voor onze kas.
Draagt u KBO Meijel een warm hart toe, doneer dan massaal uw vouchers voor onze vereniging. Hoe meer vouchers gedoneerd worden aan KBO Meijel, hoe groter het totaalbedrag zal zijn dat wij ontvangen. Hopelijk kunnen we zo samen een mooi bedrag bij elkaar sprokkelen.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.