Interactieve bijeenkomst Brandweer

Interactieve bijeenkomst Brandweer en KBO Meijel

Brandveilig Leven doe je zo!
Met het stijgen van de leeftijd wordt u ongemerkt kwetsbaarder als het gaat om brand in eigen huis. Uit onderzoek blijkt dat senioren vaker betrokken zijn bij brand in de eigen woonomgeving dan mensen jonger dan 65 jaar. U bent misschien niet meer zo snel ter been of hoort of ziet iets slechter. Als er dan brand uitbreekt kan dat vervelende gevolgen voor u hebben. Dat weet u natuurlijk wel, maar houdt u hier ook rekening mee?Veel branden zijn te wijten aan onoplettendheid of onvoorzichtigheid. Gelukkig kunt u zelf veel doen om brand in huis te voorkomen. Uw gedrag speelt namelijk een belangrijke rol in het voorkomen van brand. Staat u daar wel eens bij stil?

De voorlichter gaat met u op zoek naar de meest voorkomende brandoorzaken in uw huis. Van garage tot zolder krijgt u handreikingen aangeboden om uw huis brandveilig in te richten. Maar ook: wat kunt u het beste doen als u moet vluchten voor brand?Kortom: een interessante, leerzame, maar ook gezellige bijeenkomst met zeker ook ruimte voor uw vragen.

KBO Meijel organiseert deze middag op:

19 september a.s. van 14.00 tot  16.00 uur in d’n Binger.

Leden en niet leden zijn welkom.
Er zijn geen kosten aan verbonden,
KBO Meijel zorgt voor een kop koffie/thee met wat lekkers.

Aanmelden kan bij:
Peter Beijers: peterbeijers4@gmail.com 077-4661417 of

Piet Basten: penningmeester@kbo-meijel.nl 06-22247753.

Aanmelden kan tot 15 september a.s.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten, Evenementen met de tags , . Bookmark de permalink.