Hago Limburgs Mooiste Noord

Beste KBO leden en familie..

Een van onze bestuursleden heeft onderstaand bericht ontvangen.
Namens de werkgroep Gezond Ontspannen maak ik u graag attent op de mogelijkheid om in een groep mee te gaan fietsen als KBO Meijel. Daardoor verdient de groep gratis koffie en vlaai.
Mocht u interesse hebben om mee te fietsen, laat het mij dan even weten dan zorg ik voor aanmelding van de groep.
Aanmelding kan via 0622247753 of via mailadres: penningmeester@kbo-meijel.nl

Namens werkgroep Gezond Ontspannen

Piet Basten

Wij organiseren op zaterdag 28 september HAGO LIMBURGS MOOISTE NOORD.
Dit is een fietsevenement met de mooiste grensoverschrijdende routes door Noord-Limburg en Duitsland voor de recreatieve fietser, met maar liefst vier afstanden voor de racefiets, drie afstanden voor de mountainbikers én een gezellige Familietocht voor het hele gezin. De start en finish van alle afstanden zijn de Kasteeltuinen Arcen.

Met name de FAMILIETOCHT willen wij onder jullie aandacht brengen. Deze is namelijk uitermate geschikt voor zowel kinderen en volwassen, maar zeker ook voor senioren met een stadsfiets of E-BIKE!
De totale lengte van de tocht is ca. 50 km. Indien deze afstand een te grote uitdaging is, kunnen de senioren na 3 km vanaf de start in Arcen de kortere variant kiezen van totaal ca. 25 km. De routes kennen een nagenoeg vlak en verkeersluw parcours. Meer dan de helft van de kilometers loopt over autovrije, goed begaanbare wegen. Onderweg zijn er een aantal rustpunten waar de deelnemers op eigen gelegenheid van een drankje en hapje kunnen genieten! Op de mooie markt in het Duitse Straelen richten wij een eigen service- en rustpunt in voor de deelnemers. Hier ontvangt men foerage en water/sportdrank, zijn toiletten aanwezig en staat medische en technische service ter beschikking. Bij de finish is er een gezellige nazit met muziek, waar de senioren gezellig kunnen bijkletsen over hun sportieve ervaring.

ACTIE!!
Om er samen met de senioren een ontzettend leuke dag van te maken, hebben wij een speciale aanbieding. Indien er vanuit jullie KBO een team ingeschreven wordt van minimaal VIJF deelnemers krijgt ELKE deelnemer van het team bij de start gratis KOFFIE/THEE MET VLAAI.

Kosten zijn Euro 10,- per persoon voor volwassenen en Euro 6,- per persoon voor (klein)kinderen tot 12 jaar.

Voor meer informatie kijk dan op www.limburgsmooiste.nl/noord/familietocht/

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.