KBO Vissen

K.B.O vissen aan de visvijver.

Op donderdag 12 september werd onze tweede viswedstrijd van dit jaar gehouden op de visvijvers van H.S.V De Noordervaart gelegen achter de Donk. Die dag was het mooi weer en 9 vissers hadden zich gemeld om mee te doen om de wisselbeker binnen te “hengelen”. We begonnen met de loting om te bepalen welke visplek we kregen.

Daarna kregen we van Joep Vissers een korte uitleg hoe we het beste konden vissen waarna we onze visplek gingen zoeken. Toen de maden en het voer was uitgedeeld kon met vissen begonnen worden. Voor de pauze had iedereen een of meerdere vissen gevangen.

Rond 15.00 uur hielden we een korte pauze onder het genot van een kop koffie. Tevens werden er wat ervaringen/tactiek met elkaar uitgewisseld. Na de pauze ging iedereen weer met vol goede moed weer verder met vissen en er werd nog menig visje boven water gehaald. Rond 16.30 uur kon de balans worden opgemaakt. De middag werd in de kantine van de visclub afgesloten met de prijsuitreiking en onder het genot van enkele consumpties. Totaal werden er 91 vissen gevangen en wel tussen de 3 en 24 vissen per persoon. De winnaar van vanmiddag werd Joep Vissers met 24 stuks die daarom de fel begeerde K.B.O viswisselbeker mee naar huis mocht nemen. Na afloop was iedereen positief over het verloop van de viswedstrijd. Men stelde dan ook voor om jaarlijks een keer naar de forelvijver te gaan en een keer naar de visvijver aan de Donk.

De volgende wedstrijd staat voorlopig gepland op 30 april 2020.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.