In memoriam Huub Grommen

Op 17 november 2018 is ons bestuurslid Huub Grommen overleden. Huub heeft niet alleen voor de Meijelse gemeenschap, maar zeker ook voor KBO Meijel veel betekend.
Hij was vanaf 2007 vrijwilliger, vanaf 2012 een zeer actief bestuurslid en tevens vicevoorzitter.
Ook was hij de initiatiefnemer voor het Infoloket, waar ouderenadviseurs en belastinginvullers de leden met raad en daad bijstaan. Huub was een hulp en steun voor vele mensen, die bij het Infoloket voor allerlei zaken aanklopten. Dat deed hij met veel inzet en een grote betrokkenheid; men kon altijd een beroep op hem doen.
Net als bij de Parochie, zette hij zich ook voor KBO Meijel in bij het oprichten van een website. Toen die er in juli 2016 kwam, werd hij één van de redactieleden en droeg mee aan het succes hiervan.
In april 2016 kreeg Huub voor al zijn verdiensten een koninklijke onderscheiding. Dit koninklijk lintje had hij dubbel en dwars verdiend.
Hoewel hij door zijn ziekte noodgedwongen in het begin van dit jaar, met pijn in het hart, zijn taken neer moest leggen, bleef hij toch belangstelling tonen voor onze KBO en allerlei zaken rondom senioren.

Het bestuur van KBO Meijel bedankt Huub voor het vele, vele werk, dat hij voor onze vereniging verzet heeft.
We wensen zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en verdere familie heel veel sterkte met dit grote verlies. Moge de mooie herinneringen aan Huub jullie kracht en steun geven, ook voor de komende tijd.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.