Infoloket

Het Infoloket in 2020
In september zijn een 5-tal KBO leden begonnen met de cursus “Vrijwilliger Ouderenadviseur.” Inmiddels hebben zij deze cursus afgerond, waardoor zij bevoegd zijn om zich als Ouderenadviseur in te zetten.
Het team, dat het Infoloket in 2019 verzorgde, waren Lies Hanssen-van Enckevort, Peter Beijers en Jan Voncken.
De werkgroep Info & Advies wordt met ingang van januari versterkt met Ria Verstappen-Berghs, Mariëtta van Asten-Meijers, Mariet Gommans-van Dijck, Marian Strijbos-Verheijden en Lenie van Gulik-Verkijk. Zij gaan gezamenlijk het Infoloket verzorgen.
Het bestuur is hier zeer content mee en wenst hen allen veel succes met deze nieuwe uitdaging.
Vanaf januari kunt u terecht voor vragen, advies en hulp. Het Infoloket is inmiddels verplaatst naar onze nieuwe KBO ruimte, lokaal 6 (Alterna), op de begane grond in d`n Binger.

U kunt terecht op één van onderstaande dagen en tijden:
Elke 1ste en 2de maandagmiddag van de maand van 14.00-15.00 uur, behalve op feestdagen.
Elke 3de dinsdagavond van de maand van 19.00-20.00 uur.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.