Dorpsvervoer Meijel

In een overgangsperiode zullen drie medewerksters van het Zorgcentrum de telefoon onder dat nummer en de email berichten aannemen en mutaties verwerken.
Op termijn moeten de medewerksters van het Zorgcentrum vervangen worden door vrijwilligers van het Dorpsvervoer.

We zijn daarvoor nog op zoek naar 4 vrijwilligers. Als je dit zou willen doen of je kent iemand die dat zou willen en kunnen geef dat dan a.u.b. even door aan een van de bestuursleden. Je hoeft hiervoor geen uitgebreide kennis te hebben van computers of een digitale alleskunner te zijn, basis kennis van computers en basis vaardigheid met computers volstaat.
Het is de bedoeling dat er vanuit huis met een mobiele telefoon, die ter beschikking wordt gesteld, door het Zorgcentrum gewerkt wordt op je eigen computer, je hoeft er dus niet voor naar het Zorgcentrum. Het telefoonnummer 077 4667825 wordt doorgeschakeld naar die mobiele telefoon.
Via je eigen computer thuis kunnen de mutaties in het reserveringssysteem verwerkt worden.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.