KBO Jaarvergadering 11 maart 2020

Verslag Jaarvergadering 11 maart.
Het was weer tijd voor de jaarvergadering van de KBO. Aangezien er een griepgolf (en bijna) het “coronavirus” heerste waren er toch nog 120 personen aanwezig.
De vergadering is naar ieders tevredenheid vlot verlopen. Alle agendapunten konden vlot afgewerkt worden. Bij het punt verkiezing bestuursleden waren 2 kandidaten herkiesbaar. Ook had het bestuur een extra kandidaat gevonden zodat het bestuur weer compleet werd. Alle 3 de kandidaten werden gekozen.
Het nieuwe bestuurslid is Peter Knoops. Hij zal het bestuur aanvullen zodat ze met 9 personen de taken kunnen gaan verdelen en zo goed mogelijk het komende jaar klaar kunnen staan voor de leden.
In de rondvraag was er slechts 1 vraag met betrekking tot de contributieafdracht aan de overkoepelend orgaan KBO-PCOB.
Op deze vraag werd duidelijk antwoord gegeven door de penningmeester en de voorzitter.
Na genoten te hebben van ’n kop koffie/thee en een heerlijk stuk vlaai, was het tijd voor een optreden van troubadour Mia Dekkers.
Zij bracht op ’n humoristische wijze de vervlogen jaren onder de aandacht.
In haar teksten waren veel oude herkenbare gebruiken en rituelen te horen.
De aanwezigen waren er zo van onder de indruk en stil, dat je de “spreekwoordelijk speld” kon horen vallen. Het was een super optreden en iedereen heeft ook werkelijk genoten.
Na haar optreden was de jaarlijks terugkerende loterij en kwam er een einde aan een nuttige en gezellige middag.

De foto’s van de jaarvergadering zijn te vinden onder het kopje “Foto’s”

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.