Dorpsvervoer Meijel

Het Coronavirus houdt ons allemaal in de greep.
Wij, als bestuur van Dorpsvervoer Meijel, hebben besloten om per direct te stoppen met het dorpsvervoer.
Natuurlijk zijn we er om mensen te helpen maar de huidige situatie is overmacht.
We vervoeren een kwetsbare groep.
Wij willen hen en onze chauffeurs niet blootstellen aan besmettingsgevaar.
Momenteel wordt er weinig beroep op ons gedaan. Afgelopen week hadden we slechts 1 rit.

Het telefoonnummer voor het reserveren van de ritten is voorlopig buiten gebruik. Hierop zal een bericht komen dat er geen ritten gereserveerd kunnen worden tot minimaal 6 april.
Op de site van Stichting Dorpsvervoer Meijel komt een vermelding over het voorlopig stoppen van alle activiteiten.
In absolute noodgevallen kan via de contactgegevens op de site contact opgenomen worden met Stichting Dorpsvervoer Meijel.
Wat betreft het opnieuw opstarten van het dorpsvervoer zullen we ons houden aan de richtlijnen van het RIVM.
Vooralsnog zal het Dorpsvervoer stilliggen tot minimaal 6 april.

We wensen iedereen een goede gezondheid toe.

Met vriendelijke groet,

Leo Strijbos

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.