MyWay Fitness groepslessen

M.i.v. 1 juli a.s. zullen de groepslessen van maandag, woensdag en vrijdag weer worden opgestart met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM.

De groepslessen van maandag- en woensdagmorgen zijn ongewijzigd gebleven, op maandagmorgen van 9.30 – 10.30 uur, op woensdagmorgen  van 9.00 – 10.00 uur.

De groepslessen van vrijdagmorgen zijn voorlopig samengevoegd en beginnen om 9.30 uur tot 10.30 uur.

Enkele aandachtspunten:
Had u een of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur?

• Koorts vanaf 38 graden
    • Hoesten
    • Neusverkoudheid
    • Benauwdheidsklachten
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u het coronavirus (COVID-19) gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een laboratorium)
  • Bent u in quarantaine omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?
  • Heeft u een huisgenoot /gezinslid met het coronavirus en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

Kunt u 1 of meer vragen met ja beantwoorden? Blijf dan thuis.

Ik hoop iedereen weer gezond te mogen begroeten vanaf 1 juli.

Met vriendelijke groeten,

Hans van Herwijnen

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.