Vissen op de vijvers aan de Donk

Op woensdag 9 september hebben we een viswedstrijd gepland op de visvijver aan de Donk. In goed overleg met HSV De Noordervaart kunnen we hier een viswedstrijd organiseren op de prachtige aangelegde visvijvers in een schitterend stukje natuur in Meijel. Wij denken dat we met de “coronaperikelen” dit veilig kunnen gaan doen. We zitten immers tijdens het vissen ruim 5 mtr uit elkaar, in de pauze en na afloop is er ruimte genoeg om de 1,5 mtr. afstand te waarborgen.
We verwachten jullie om 13.30 uur op de parkeerplaats van de Visclub aan  Donkersveld 24. Hier zullen we een korte toelichting geven hoe we het willen gaan doen. Wij, de werkgroep KBO op pad, zullen zorgen voor voer en aas (wormen) waar dan ook iedereen mee moet gaan vissen om de onderlinge verschillen zou klein mogelijk te houden. Diegenen die met een eigen hengel komen, deze mag die niet langer zijn dan maximaal 5 meter.

Rond 15.00 uur zullen we onder het genot van een kop koffie een korte pauze houden. Hierna gaan we nog door met vissen tot ± 16.30 uur, waarna de balans zal worden opgemaakt. Hij of zij die dan de meeste aantallen vis heeft gevangen mag de wisseltrofee mee naar huis nemen. Deze prijsuitreiking na afloop zullen we in de kantine van de visclub houden, waarbij u nog een consumptie krijgt aangeboden.

De kosten voor deze KBO vismiddag bedragen € 5,00 per persoon incl. aas en visvoer (eventueel een hengel), kop koffie en een consumptie na afloop.

Opgeven voor deze vismiddag kan telefonisch bij Theu Pouls 077-4662091 of Peter Cremers 077-4661719, graag vóór maandag 7 september. Bij opgave graag ook doorgeven of je zelf wel of geen vishengel hebt.
Betalen (aub gepast) doen we voor aanvang van de viswedstrijd bij de vijver.

We wensen de deelnemers alvast een gezellige wedstrijd toe en hopelijk bij mooi rustig herfstweer.

Werkgroep KBO op pad

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags . Bookmark de permalink.