MyWay fitness groepslessen

M.i.v. 4 september a.s. zullen de groepslessen van vrijdag tijdelijk samengevoegd worden tot 1 les.
De tijd van deze groepsles wordt nu aangepast naar  9.00 tot 10.00 uur. Zodra we weer een volle bezetting hebben, zullen we weer teruggaan naar de oude tijden.

De lessen vinden plaats met inachtneming van de richtlijnen van het RIVM.
De apparatuur is opnieuw opgesteld op een veilige afstand van 1,5 meter. U kunt dus met een gerust hart komen trainen.

De groepslessen van maandag- en woensdagmorgen zijn ongewijzigd gebleven, op maandagmorgen van 9.30 – 10.30 uur, op woensdagmorgen  van 9.00 – 10.00 uur.

Nieuwe leden die ook gebruik willen maken van deze groepslessen zijn altijd welkom!

Enkele aandachtspunten:
Had u een of meerdere van deze klachten in de afgelopen 24 uur?

• Koorts vanaf 38 graden
    • Hoesten
    • Neusverkoudheid
    • Benauwdheidsklachten
  • Heeft u op dit moment een huisgenoot met koorts en/of benauwdheidsklachten?
  • Heeft u het coronavirus (COVID-19) gehad en is dit de afgelopen 7 dagen vastgesteld (in een laboratorium)
  • Bent u in quarantaine omdat u direct contact hebt gehad met iemand waarbij het coronavirus is vastgesteld?
  • Heeft u een huisgenoot /gezinslid met het coronavirus en heeft u in de afgelopen 14 dagen contact met hem/haar gehad terwijl hij/zij nog klachten had?

Kunt u 1 of meer vragen met ja beantwoorden? Blijf dan thuis.

Met vriendelijke groeten,

Hans van Herwijnen

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.