Verslag van de Schietwedstrijd met BBQ

Normaal heeft een schietwedstrijd een naam. Er wordt dan geschoten om de Henk Gommans trofee of de Piet Basten trofee, etc. Nu was het een gewone wedstrijd om samen te zijn.
Op zaterdag 11 september 2021 heeft de KBO een echte schietwedstrijd gehouden op het terrein van Schutterij St. Nicolaas. Uiteraard is dit dan ook op een veilige manier gebeurd. De buksmeester was de baas. Hij gaf vooraf aan iedere deelnemer duidelijke instructies wat te doen om een goed gericht schot te lossen.
Schietwedstrijden verbroederen zeggen de schutterijen, dus bij ons ook. Het was een gezellig samenzijn dat werd afgesloten met een lekkere BBQ
Voor deze schietwedstrijd hadden zich 14 personen aangemeld en ze hadden er allemaal veel zin in. Zin om “de haan” met de daarbij behorende wisselbeker mee naar huis te mogen nemen.
Na 66 schoten was Peter Creemers met het 67ste en trefzeker schot de gelukkige winnaar. Tijdens de BBQ kreeg hij dan ook uit handen van onze voorzitter een prachtige wisselbeker. Deze zal hij in 2022 moeten gaan verdedigen.
Alles bij elkaar was dit toch weer een prachtige activiteit.

We hopen voor 2022 wel op meer deelnemers, zeker uit de groep “jonge senioren”.
Nogmaals Peter, van harte gefeliciteerd met de overwinning en uiteraard aan iedereen een dankjewel voor de “verbroederingsmiddag”.

Een deelnemer.
Op de website onder het kopje Foto’s is er een fotoverslag geplaatst van het Koningschieten met BBQ op 11 september.

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags , . Bookmark de permalink.