RABO ClubSupport 2021

De actie van de RABObank om plaatselijke verenigingen financieel te ondersteunen is ook dit jaar weer voor onze KBO een doorslaggevend succes geworden. Doordat zovelen van jullie, leden van de RABO-organisatie, 1 van de 3 mogelijke stemmen hebben uitgebracht op onze KBO-afdeling kunnen we dit jaar met een bedrag van € 911,12 onze clubkas spekken. Daarmee zijn we na RKMSV de 2e Meijelse vereniging die het hoogste bedrag in ontvangst mogen nemen. Daarnaast zijn we binnen ons RABObank-rayon de KBO-vereniging die het hoogste bedrag van allemaal tegemoet kan zien.

Voorwaar een prestatie van formaat! Allen die ons gesteund hebben: DANK JE WEL!!

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.