De wondere wereld van de taal

Wim Daniëls gaat jullie voor de tweede keer in Meijel meenemen in deze wereld en wel op zondag 10 april a.s. om 14:30 uur in d`n Binger te Meijel. Drie pogingen is scheepsrecht zullen we maar zeggen, want deze presentatie is wegens corona al tweemaal uitgesteld geworden.

Taal is een levendig iets, dat steeds aan verandering onderhevig is, het sterkst geldt dit voor dialecten maar voor het Mééls in het bijzonder. Dé Nederlandse taalkunstenaar komt  hier zijn verhaal over doen, dit op uitnodiging van de Stichting Pròt Mèr Mééls.
Hij gaat dat zeker doen op dezelfde ludieke wijze, zoals hij dat deed tijdens de presentatie van`t Nééj Mééls Woordeboe:k” op zondag 03 november in 2019.
Bij velen van ons was Wim al bekend maar bij een groot publiek nog onbekend, totdat ruim 300 personen te gast waren bij deze presentatie.

Van zowel diegenen, die toen aanwezig waren als velen, die er helaas niet bij konden zijn, werden we aangespoord om Wim terug te halen naar Meijel. Dit doen we graag, kaarten voor deze presentatie zijn te koop bij:

VVV Peelpunt aan het Raadhuisplein en bij D`n Binger te Meijel, de kaartjes kosten slechts €12,50 inclusief een consumptie.

Reeds eerder gekochte kaarten zijn uiteraard geldig.

Zorg dat je er bij bent op 10 april a.s. om 14.30 uur in D`n Binger.

Stichting Pròt Mèr Mééls.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.