Korte uitstapjes

KBO leden kunnen gebruik maken van busje Sint Jozef Wonen en Zorg:

Sinds enige tijd heeft Sint Jozef Wonen en Zorg de beschikking over een eigen  busje voor het vervoer van personen. Er kunnen, buiten de bestuurder nog 8 personen mee en eventueel ook rolstoelen.
In samenwerking met Sint Jozef Wonen en Zorg, kunnen er ook KBO leden gebruik maken van deze bus. We willen met dit busje gaan rijden op de woensdagochtenden.
Het vertrek is om 10:00 uur, bij de hoofdingang van Sint Jozef, terug uiterlijk om 12:00 uur. Het busje wordt bestuurd door vrijwilligers, die een korte cursus gevolgd hebben om met de bus om te gaan.

Onderstaand het programma voor de komende weken:

• 10 augustus: weekmarkt Panningen
  • 17 augustus: rondrit Griendtsveen, Helenaveen, bezoek ijsboerderij
  • 24 augustus: theetuin Schoor
  • 31 augustus: bezoekerscentrum de Peelen, Ospeldijk
  • 07 september: weekmarkt Panningen
  • 14 september: kapelke van Genooy
  • 21 september: rondrit langs Maas, Neer, Kessel, Baarlo, met pauzestop
  • 28 september: centrum Deurne

Wilt u graag mee met 1 of meer van deze gezellige uitstapjes meld u zich dan snel aan, want het aantal deelnemers is beperkt. De kosten per uitstapje zijn € 5,00.
Persoonlijke uitgaven op b.v. een terrasje zijn uiteraard voor eigen rekening.

Opgeven/meer info: Peter Knoops 06 – 221.455.03 of per mail: peterknoops57@gmail.com

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.