Verslag forelvissen 22 september

Op 22 september werd bij forellenvijver Onze Stek de jaarlijkse forellenwedstrijd gehouden van KBO Meijel. Acht fanatieke hengelaars zouden met elkaar de strijd aangaan om de begeerde wisselbeker van de KBO.

Prachtig weer, goed aas, sterke hengels en een kruiwagen vol forellen moesten garant staan voor een spannende middag ontspanning. Maar helaas, de uitgezette forellen hadden totaal geen honger. Continue rondzwemmend dreven ze de hengelaars tot wanhoop. Ze zwommen achter het aas aan, maar vertikten om te bijten. Enkele supporters wisten wel, hoe het wél moest. Gewapend met een schepnet vingen zij de vissen wel!

Maar zoals altijd heeft elke wedstrijd een winnaar. Dit was Joep Vissers, die met veel pijn en moeite 3 van de in totaal 30 vissen op het droge wist te krijgen! “Eeuwige” tweede werd Lei van Heugten met 2 stuks. De gedeelde 3e plaats was voor Tjeu Pouls en Frans Weerts met elk één forel.

Na afloop was het nog gezellig toeven op het terras van Onze Stek, waar onder het genot van enkele lekkere consumpties, de prijsuitreiking volgde.

Zoals al gezegd een middag met slechte vangsten, maar wel geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Peter en Tjeu, bedankt voor de organisatie.

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags . Bookmark de permalink.