Verslag jaarvergadering 2023

Woensdagmorgen 8 maart. Ik sta op, doe de gordijnen open en….een pak sneeuw!
Mooi, maar niet vandaag. Vandaag is de jaarvergadering en er hebben zich ruim 175 mensen voor opgegeven. Een heel mooi aantal, maar zal die sneeuwval niet voor veel afmeldingen gaan zorgen?! Gelukkig, dat het in de middag stopte en toen konden we alsnog een heel mooi aantal leden verwelkomen.
Men werd verwelkomd met een drankje en een lot voor de loterij.
In zijn openingswoord vertelde de voorzitter een mooi gedicht over vriendschap. Daarna werd er om een minuut stilte gevraagd voor de overleden leden van het afgelopen jaar.
Kapelaan Roger refereerde in zijn toespraak aan de internationale vrouwendag, die ook op 8 maart is. Alle aanwezige vrouwelijke leden werden met een mooie roos verblijd. (de mannen vroegen zich intussen af wanneer de internationale mannendag is…).
Na het doorlopen van de agenda kwam het punt van het voorstellen van de aspirant bestuursleden.
Ans Peeters  vertelde iets over haarzelf. Ook Jan Lenders deed zijn verhaal.
De vergadering ging middels applaus akkoord met de benoeming van de 2 nieuwe bestuursleden.
In de pauze werden we weer goed verzorgd door enkele vrijwilligers, die ons weer een drankje aanboden en een stukje heerlijke vlaai.
Daarna was er een optreden van  Gerard van Kol, ook wel bekend als
de troubadour van Liessel. Hij praatte zijn programma op een smeuïge manier aan mekaar.
Een humoristische intro met een serieus of een komisch lied. Na 2 sessies  werd  het afgesloten met een Limburgse meezinger.
Daarna volgde de loterij. Kapelaan Roger werd gevraagd dit op zich te nemen. Hij nodigde de 2 nieuwe bestuursleden uit om hem te assisteren.
Het eerste lot werd getrokken door Ans en niet te geloven het behoorde toe aan Jan Lenders. Hilariteit alom. De trekking ging verder en alle Jumbozakken met lekkers waren  een welkome verrassing voor de winnaars.
Hierna werd deze geslaagde jaarvergadering afgesloten en konden de harde werkers van de opbouwploeg weer alles afbouwen.

De foto’s van de jaarvergadering zijn te vinden onder het kopje Foto’s

Dit bericht is geplaatst in Evenementen met de tags . Bookmark de permalink.