Even voorstellen

Mijn naam is Jan Lenders, geboren en getogen in Meijel. In de Algemene Ledenvergadering van 8 maart jl. ben ik benoemd als nieuw bestuurslid in het bestuur van KBO Meijel.
Ik ben momenteel 65 jaar, gehuwd met Celine en vader van 2 zoons. In mijn werkzame leven heb ik tot 2000 als manager bij verschillende RABO banken in de omgeving gewerkt.  Vanaf 2000 heb ik namens Rabobank Nederland, samen met anderen, een nieuw klantinformatiesysteem en andere toepassingen uitgerold bij vele Rabobanken in Zuid Nederland. Na een reorganisatie in 2022 ben ik thuis.
In bestuurlijke zin ben ik een aantal jaren voorzitter geweest van de PVDA Meijel en van Basisschool Den Doelhof.
Tijdens het Oud-Limburgs Schuttersfeest werd ik aangesproken door de voorzitter van de KBO met de vraag of ik zitting wilde nemen in het bestuur. In eerste instantie was ik niet positief.
KBO : Ik ben niet meer belijdend Katholiek en voel me ook niet Oud.
Maar de B van Bond sprak me wel aan. Bond-verbinden-samen
Vooral het OLS heeft mij laten zien dat als je met heel veel mensen samenwerkt je heel veel kunt bereiken.
Ik hoop met mijn achtergrond een bijdrage te kunnen leveren aan KBO afdeling Meijel en een prettige samenwerking te hebben met haar leden, zodat we er samen nog iets mooiers van maken.

Jan Lenders

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.