Even voorstellen

Mijn naam is Ans Peeters en in de Algemene Ledenvergadering van 8 maart jl. ben ik benoemd als nieuw bestuurslid in het bestuur van KBO Meijel.
Ik ben 64 jaar en een geboren en getogen Meijelse, woonachtig op de Donk. Ben altijd wel betrokken geweest bij verenigingen en heb ook al meerdere bestuursfuncties bekleed.
Het geeft me ook een goed gevoel, als je iets voor je medemens kunt betekenen. Op dit moment ben ik al diverse jaren secretaris bij Bridgeclub Meijel. Heb in mijn loopbaan ook diverse functies gehad, waaronder leerkracht basisschool, bij de bibliotheek en bij Antares wonen. Momenteel ben ik werkzaam als dorpsondersteuner en welzijnscoach in Beringe en Grashoek.

Ik hoop, dat ik met mijn opgebouwde levenservaring en kennis een bijdrage kan leveren aan KBO afdeling Meijel, het bestuur en in het bijzonder aan de werkgroep Info en Advies.

Ans Peeters

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.