We gaan de website vernieuwen

WEBSITE “UNDER CONSTRUCTION”

Het doel van de website is leden en geïnteresseerden mee te nemen in de wereld van KBO Meijel. Een aantal kleine zaken zijn nu al aangepast.

• Andere roulerende foto’s in de hoofdbanner (bovenin). Foto’s van de Peel en mogelijk straks ook van andere mooie Meijels plekjes.
  • In de agenda aan de rechterzijde zijn de periodiek terugkerende activiteiten (kaarten, kienen etc.) apart uitgelicht. De agenda bevat nu veelal de eenmalige activiteiten. Klikkend op de rode activiteit onder de agenda, kom je direct in de meest belangrijke gegevens voor de betreffende activiteit terecht.
  • De tabbladen zijn nu anders gerangschikt, we presenteren de vereniging van buiten naar binnen. (van wat voor een vereniging zijn we tot de links naar de andere interessante sites…). Wist u trouwens dat u sinds kort ook de “Hallo” digitaal kunt lezen via de website? Kijk eens onder “links”. Blijkt namelijk niet in heel Meijel te worden bezorgd.
  • Op de homepage werden voorheen alle verhalen en teksten integraal volledig geplaatst. We hebben nu besloten om de teksten hier niet meer volledig te laten zien. Via een simpele klik op de “lees verder” knop komt u in het volledige artikel. De homepage wordt nu een soort MENU. Vind u het interessant om verder te lezen, de volledige tekst is “een klikje verder”.

Hiermee biedt de homepage (zonder lang te scrollen) dus meer ruimte voor verschillende artikelen van onze vele werkgroepen.
In de komende weken zullen we nog meer zaken aanpassen….. we houden u op de hoogte.

We staan ook altijd open voor nieuwe ideeën, u kunt deze sturen naar:
info@kbo-meijel.nl.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.