We gaan de website vernieuwen

Website Under Construction.

De regelmatige bezoeker heeft het natuurlijk al gezien: de kopjes “Info en Advies” en “werkgroepen” zijn komen te vervallen. Hiervoor in de plaats zijn  twee nieuwe kopjes gekomen:

• de kop “Activiteiten” waar u een overzicht van onze werkgroepen ziet die de diverse activiteiten organiseren.
  • de kop “Ledenservice” waaronder u inzicht krijgt in alle dingen die we onze leden persoonlijk bieden.

Een andere verandering is, dat u niet meer direct op de “nieuwspagina” terecht komt.
We hebben een extra pagina (homepagina) ingebouwd.
Op deze homepagina worden 2 mogelijkheden aangeboden:

1. de knop “Welkomstwoord” leidt u naar de pagina, waar onze voorzitter u welkom heet en aangeeft welke informatie te vinden is onder de diverse koppen.
  2. de knop “Nieuws” leidt u rechtstreeks naar de website.

Het mooie van de homepagina is ook, dat u onder de tekst alle donateurs van onze vereniging zult aantreffen. We proberen steeds meer donateurs te werven die u en ons met een kleine geldelijke bijdrage ondersteunen. Donateurs zijn natuurlijk altijd welkom.
We zullen ons best doen om alle ondernemers in Meijel hiervoor te interesseren.
Doordat we de donateurs nu op de homepagina kunnen plaatsen, vervallen de reclameblokjes aan de rechterzijde van de website.
En door de data van de vaste activiteiten (wekelijks of tweewekelijks) aan de rechterzijde boven de agenda te plaatsen (“voor de vaste activiteiten klik hier”), kunnen we de agenda, met daarin opgenomen de eenmalige activiteiten optimaal in beeld brengen.
We hopen dat u, net zoals wij, met deze wijzigingen, sneller en beter de informatie kunt vinden die u zoekt.

Dit bericht is geplaatst in PR en Communicatie met de tags . Bookmark de permalink.