Ledenservice

ALGEMENE INFORMATIE M.B.T. LEDENSERVICE

Hier geven we een overzicht van alle hulp, die we onze leden persoonlijk bieden. In een persoonlijk gesprek met de betrokkenen (en eventueel familieleden) kijken we in hoeverre we uit het ingewikkelde aanbod van voorzieningen en regelingen op het gebied van wonen, zorg en welzijn u kunnen helpen. Advies, ondersteuning en begeleiding is dan vaak meer dan welkom. Ons team INFO en ADVIES staat er klaar voor.
Dat doen de HUBA’s ook op het gebied van ondersteuning van belastingaangifte, toeslagen en andere fiscale items.
Ook voor problemen met de computer staat het team COMPUTERONDERSTEUNING voor u klaar.
En ons BEZOEKERSTEAM staat klaar om een bezoek te brengen aan onze zieke leden of mensen, die jarig zijn én al een hoge leeftijd bereikt hebben.

Info en Advies
Financiën & Overheid