Wandelvoetbal

Wandelvoetbal toernooi jubileum RKMSV Meijel (herinnering)
Vorig jaar bestond de Meijelse voetbalvereniging 100 jaar. Om dat te vieren vindt er o.a. op 3 juni a.s. een Wandelvoetbal toernooi plaats in het sportpark.
De aftrap is in de middaguren en er wordt afgesloten met muziek, een hapje en drankje in de feesttent. Iedereen is hierbij van harte welkom.
Een Wandelvoetbal team heeft 6 spelers van 50 jaar of ouder en kan bestaan uit dames en heren. Daarbij is meedoen belangrijker dan winnen. Het veld heeft ongeveer de grote van een kwart van een echt voetbalveld. Daarbij mag de bal niet hoger gespeeld worden dan de heupen, en…..er mag niet gerend worden. Een wedstrijd duurt een kwartier.
Het zou leuk zijn als we met de KBO, een team bij elkaar kunnen krijgen om mee te doen aan deze sportieve en gezellige activiteit.
Wat:            Wandelvoetbal toernooi.
Waar:          Sportpark De Starte Meijel.
Wanneer:   3 juni in de namiddag.
Aanmelden/info: Peter Knoops 06 – 22.14.55.03 of per mail peterknoops57@gmail.com.
Uiterlijke opgavedatum 15 maart a.s.

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.