Waarom zou ik lid worden?

NEGEN REDENEN OM LID TE WORDEN VAN KBO MEIJEL!

• We zijn een vereniging met bijna 900 leden en de op 2 na grootste KBO afdeling van KBO Limburg.
  • We vertegenwoordigen de belangen van onze leden in de gemeente Peel en Maas.
  • We organiseren verschillende leuke activiteiten. Kijk voor de activiteiten die de komende periode worden georganiseerd op de website onder het kopje “nieuws” op de activiteitenkalender.
  • We hebben een Dorpsinfoloket waar u terecht kunt met al uw (hulp)vragen, maar ook voor advies, bemiddeling of begeleiding. Dit loket wordt bemenst door onafhankelijke adviseurs KBO
  • We bieden hulp bij het invullen van uw aangifte inkomstenbelasting/toeslagen (huur, zorg, energie) door opgeleide vrijwilligers..
  • We bieden hulp bij problemen of vragen op het gebied van computers, laptops, tablets en smartphones.
  • We hebben twaalf keer per jaar ons eigen KBO Nieuwsblad met alle informatie over de activiteiten en andere zaken.
  • We bezorgen u elf keer per jaar het Ledenmagazine “Ons Limburg” boordevol leuke en interessante informatie voor senioren
  • We zouden het erg leuk vinden als u lid wordt van onze vereniging.

Meer informatie over aanmelden als lid:

• zie op de website onder het kopje DE VERENIGING: Hoe kan ik lid worden?
  • of neem contact op met de ledenadministratie:
  • Mariëtta van Asten-Meijers, tel: 06 – 30 80 38 19 of per mail:
    ledenadministratie@kbo-meijel.nl

U BENT VAN HARTE WELKOM!