Bezoek Peelbergen Equestrian Centre in Kronenberg

Wanneer:            woensdagmiddag 26 juni.
Vertrek:               fietsers 13:00 uur en de
auto`s 13:30 uur vanaf het Alexanderplein.
Eigen bijdrage:  € 8,50  incl. koffie en vlaai.
Opgeven:             donderdag 13 juni om 14:00 uur in d`n Binger.

Op woensdagmiddag 26 juni willen we een bezoek gaan brengen aan het Paarden centrum Peelbergen in Kronenberg. Peelbergen Equestrian Centre is een moderne hippische accommodatie in het hart van Limburg. Vele ruiters komen er trainen en nemen deel aan wedstrijden op deze unieke plek. Drie grote overdekte arena’s zorgen voor een non-stop winterseizoen. Tijdens de zomermaanden bieden de zand- en gras arena’s geweldige outdoor wedstrijden en andere hippische evenementen.
We worden er die middag verwacht rond 14:00 uur, waar we ontvangen worden met een kop koffie of thee met iets lekkers erbij. Hierna krijgen we dan een rondleiding door de accommodaties van dit paardencentrum met uitleg over wat er allemaal te zien is en wat er gebeurt.
Het vervoer doen we per fiets of met de auto. De fietsers vertrekken die middag om 13:00 uur vanaf het Alexanderplein. De auto`s zullen dan om 13:30 uur vertrekken, ook vanaf het Alexanderplein. We hopen dan weer rond 17:00 uur terug te zijn in Meijel.
Diegenen die met de auto gaan, verzoeken we om de chauffeur € 2,00 per persoon te betalen. Als het kan graag met gepast geld betalen en erbij aangeven of u per fiets of met de auto gaat. Het belooft zeker een interessante middag te worden.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.