Koningschieten met BBQ

Wanneer:          zaterdagmiddag 10 augustus
Aanvang:           16:00 uur bij Schutterij St. Nicolaas, Donkersveld 6.
Eigen bijdrage: alleen schieten €15,00 p.p.
.                           alleen BBQ €20,00.
.                           schieten + BBQ € 34,00.
bij de prijs zijn koffie/thee bij ontvangst en 2 consumptiebonnen inbegrepen.

Inschrijven:        donderdagmiddag 18 juli om 14:00 uur in d’n Binger.
.                             Bij voorkeur betalen met gepast geld.

Evenals in 2023 gaan we op 10 augustus weer een schietwedstrijd organiseren met aansluitend een BBQ. Deze zal gehouden worden bij het schutterslokaal van schutterij St. Nicolaas. We worden om 16:00 uur ontvangen met koffie/thee. Na de koffie starten we met de schietwedstrijd.

Bij goed weer gaan we buiten onder de schietboom en anders binnen met de windbuks. Het is de bedoeling dat we omstreeks 18:15 uur met de BBQ kunnen starten. Iedereen is welkom, ook de niet-schutters. We hopen dat er veel “schutters” komen. We zullen dan proberen om de huidige koning van de troon te schieten. Publiek is zeer welkom en kan ook meedoen met de BBQ. Diegenen, die willen schieten, moeten zich wel ter plaatse kunnen legitimeren. (rijbewijs, ID-kaart of paspoort). De instructies van de buksmeester moeten worden opgevolgd, aangezien gebruik wordt gemaakt van een vuurwapen.
De schietwedstrijd wordt, indien nodig, onderbroken tussen 18:30 uur en 20:00 uur voor oefenschieten van de eigen leden van de schutterij.
We gaan er van uit, dat omstreeks 18:00 uur de nieuwe schutterskoning van KBO Meijel bekend gemaakt kan worden. Daarna kunnen we starten met de BBQ.

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags . Bookmark de permalink.