Komt U ook?

In september a.s zal het 75 jaar geleden zijn, dat het zuiden van Nederland werd bevrijd van de Duitse overheersing.
In dat kader wordt eind september in Heusden een toneelstuk opgevoerd onder de titel “De weg naar vrijheid”. Het is een combinatie van toneelspel, zang en dans. Seniorenvereniging (KBO) Heusden werkt hiervoor samen met de Heusdense toneelvereniging Onderling Kunstgenot, een tweetal zangkoren en de majorettengroep. Het toneelstuk is herschreven naar de Heusdense/Astense situatie en gebeurtenissen in die tijd. De gebeurtenissen zijn ook in andere dorpen heel herkenbaar. De inhoud is aansprekend voor jong en oud.

Opvoering:
In gemeenschapshuis Hart van Heuze
Data:  28 september om 20 uur en 29 september om 14.30 uur
Entreeprijs: € 11 per persoon.
Toegangsbewijzen zijn te koop via de internetsite Hart van Heuze
en ook via Facebook (Weg naar vrijheid).

Een aantal jongeren van het Varendonck College Asten zal een tentoonstelling inrichten, die aansluit op het thema van het toneel. Deze tentoonstelling is tijdens de pauze gratis te bezichtigen.
De weg naar vrijheid

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten. Bookmark de permalink.