Muzikale show “Hartslag”

12 oktober Muzikale show “Hartslag”
Op 12 oktober 2019 presenteert Stichting ZING Noord-Limburg de muzikale show “HARTSLAG” in theater DOK6 in Panningen.
De Kesselse zangeres Lisa Selen neemt u mee in  een gevarieerde show met veel muziek en dans.  Samen met haar 4 getalenteerde muzikale vriendinnen trakteert Lisa haar publiek op popsongs, musicalliedjes, licht klassieke liederen en op spectaculaire dansnummers. Het komt allemaal voorbij. Ook de zanggroep “Velocity” uit Maasbree, enkele slagwerkers van fanfare Semper Avanti uit Grashoek en dansers van “Let’s do It”  uit Meijel zullen van zich laten zien en horen. Heel veel …..show dus!!!  Voor aanvang en tijdens de pauze van de show zal “TeMBe”, een band van muzikanten met een verstandelijke beperking, in de foyer enkele  liedjes voor u spelen.

De normale entreeprijs voor deze avond is € 12,50.
Leden van de KBO’s betalen slechts € 8,50  (inclusief een consumptie en garderobe)

Toegangskaartjes zijn te bestellen via de website van DOK6  www.dok6.eu/theater/programma
De kortingscode (in te vullen bij betaling) is: KBO_Hartslag.

Wij hopen vele KBO-ers te mogen begroeten op deze avond.

Met vriendelijke groet,
namens Stichting ZING Noord-Limburg.
Wout Weijmans, secretaris