Wij doen ook mee aan Rabo Clubsupport

Stem-op-ons vanaf 27 september
(Voorheen beter bekend als de Rabobank Clubkascampagne)
Deze campagne gaat weer van start, waarbij de Rabobank Peel, Maas en Leudal een deel van hun winst in lokale clubs en verenigingen wil investeren.
U kunt op ons stemmen, als u lid bent van de Rabobank. De stemperiode is van 27 september t/m 11 oktober. Enkele dagen van tevoren krijgen alle leden van de Rabobank een brief, waarop een stemcode staat vermeld. Grijp uw kans en steun onze vereniging kosteloos. Elke stem is geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging worden uitgebracht….hoe hoger de bijdrage, die de vereniging ontvangt! Wij weten, dat veel senioren ons altijd steunen. Hierbij willen wij tevens een beroep doen op de kinderen van senioren, die een handje mee willen helpen! Of weet u iemand die een stem over heeft? Mocht u zelf niet kunnen stemmen, laat het aan één van de bestuursleden weten. Of kom gewoon even binnenlopen bij het infoloket. Want elke stem telt! Vorig jaar zijn we geëindigd op een eerste plaats met € 1525,16. Een geweldig bedrag! Dit jaar willen wij weer graag voor de eerste plaats gaan!  Wij senioren maken het verschil! Want senioren zijn meer dan de moeite waard!

Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite!

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.