Kbo Kerstviering.

Kerstviering KBO Meijel 11 december 2019.

Op woensdag 11 december 2019 hebben meer dan 170 leden van de KBO Meijel de jaarlijkse Kerstviering gevierd in een gezellig ingerichte zaal in d’n Binger. Een sfeervolle Kerstviering, voorgegaan door kapelaan Roger Maenen en opgeluisterd door het dameskoor van de parochie. Het Kerstverhaal werd door de kapelaan op een mooie manier verteld. Het dameskoor bracht een aantal wel bekende Kerstliedjes ten gehore.
Hierna werd onder het genot van een kopje koffie/thee het overheerlijke kerstbrood geserveerd.
Na de pauze trad zanger Stef Kupers uit Tegelen op. In het begin zong hij Duitse, Engelse en Nederlandse Kerstliedjes. Daarna werd de muziek wat luchtiger en gevarieerder. Door de aanwezigen werd goed meegezongen.
Ook “de Kieveloeët” was traditiegetrouw aanwezig. Na het verloten van 5 toegangsbewijzen voor de Meijelse Vastelaoves Parade, werden door prins Luc I de loten getrokken voor de Kerststerren.
Al met al een gezellige Kerstviering, met dank aan de werkgroep Evenementen.

Een aanwezige KBO’er.

De foto’s van de kerstviering zijn te vinden onder het kopje foto’s.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten, Evenementen met de tags . Bookmark de permalink.