Koninklijk lintje voor Wilhelmien Janssen-Jaspers

Op 26 april heeft Wilhelmien de koninklijke onderscheiding tot Lid in de Orde van Oranje-Nassau ontvangen. Die dag werd zij tussen de middag thuis door burgemeester Wilma Delissen verrast.
Zij nam uitgebreid het woord en prees haar om haar vele verdiensten voor de Meijelse gemeenschap. Nadat de burgemeester haar de koninklijke onderscheiding opgespeld had en zij verblijd werd met een mooie bos bloemen, mocht zij vele felicitaties in ontvangst nemen.

Ook voor de KBO zet Wilhelmien zich al jaren in bij verschillende werkgroepen. Toevallig was ze ’s morgens nog in d’n Binger, om het koffiegebeuren klaar te zetten voor de ledenvergadering, die ’s middags gehouden werd. Gelukkig nam Wilhelmien even de tijd om bij het begin van de ledenvergadering aanwezig te zijn. Toen kon voorzitter Henk Gommans haar in een volle zaal feliciteren met deze onderscheiding , die zij wel verdiend heeft!

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.