Repaircafé Meijel

Repaircafé Meijel gaat weer gestart

Na de sluiting i.v.m. corona is het Repaircafé van Meijel weer gestart.

Op zaterdag in de oneven weken kunnen mensen tussen 9.30 uur en 11.30 uur hun kapotte huishoudelijke apparatuur, kleding en bijvoorbeeld tablets afgeven aan de balie. De balie is op dezelfde plek waar eerst de ingang was van Durnééve, Raadhuisplein 3 Meijel. De vrijwilligers buigen zich erover en er wordt afgesproken wanneer je jouw spulletjes kunt ophalen.

Helaas, het gezellige bakje koffie, kan nog niet samen gedronken worden. Op deze manier kunnen de vrijwilligers de 1,5 meter afstand waarborgen. Hun service wordt gratis aangeboden, alleen klein materiaal wordt zo nodig in rekening gebracht. Een vrijwillige donatie in het potje is altijd welkom voor aanschaf van extra gereedschap.

Het eerstvolgende Repaircafé is weer 4 juli. Kom je ook?