Vrijwilligers gezocht

Zorgcentrum Sint Jozef wil in samenwerking met de werkgroep Gezond Ontspannen van KBO Meijel, zo gauw als de RIVM regels het toelaten, scootmobielritten gaan organiseren voor bezitters van scootmobielen, 3-wielers, duo-fietsen, handbikes e.d.
De bedoeling is, dat deze ritten 2 keer in de maand plaats gaan vinden. Deze tochtjes hebben een recreatief karakter.
Wij zoeken daarvoor een aantal vrijwilligers die (op toerbeurt) mee kunnen gaan ter begeleiding van de groep, b.v. met de fiets.
Lijkt je dit wel wat?
Neem voor vragen en/of aanmelden contact op met Peter Knoops, mobiel 06-22 14 55 03 of mail naar: secretariaat@kbo-meijel.nl

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten, Gezond ontspannen met de tags , . Bookmark de permalink.