Informatiemiddag “Zeker op de been!”

Op maandagmiddag 11 oktober vindt er in d’n Binger in Meijel een informatiemiddag plaats met het thema “Zeker op de Been!”. Hierbij wordt informatie gegeven om vallen bij ouderen te voorkomen en gevaarlijke situaties te herkennen. Verder komt er ook aan de orde hoe je na een val weer overeind kunt komen. Vallen is de meest voorkomende oorzaak van letsel door een ongeval bij ouderen.

Deze middag is een unieke samenwerking tussen Ben Bizzie, KBO Meijel en de 3 fysiopraktijken van Meijel, Fysio Centrum Meijel, Fysio en Sport en Fysiotherapie de Maat.
Zij hebben een lespakket samengesteld. De lessen starten in het najaar. Na de informatiemiddag kan men zich hiervoor opgeven.

De middag is toegankelijk voor zowel KBO-leden als niet KBO-leden. Deelname is gratis en opgeven is niet nodig.

Aanvang: 14:00 uur,

Duur: ongeveer een uur.

Werkgroep Gezond Ontspannen

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.