Rabo Clubsupport

Stem op Ouderenvereniging KBO Meijel met Rabo ClubSupport.

Onder de naam “Rabo Club Support” (voorheen beter bekend als de Rabobank Clubkascampagne) keert de Rabobank een deel van haar winst uit aan (sport)verenigingen en stichtingen. De Rabobank-leden bepalen middels een stemming waar een evenredig deel van het beschikbare bedrag naar toegaat. Deze campagne gaat binnenkort weer van start.KBO Meijel heeft zich ook dit jaar weer aangemeld als deelnemende vereniging. U kunt op ons stemmen, als u lid bent van de Rabobank.
De stemperiode is van 4 tot en met 25 oktober 2021. Vanaf 4 oktober kunt u stemmen:

• via de RaboApp: ga naar het overzicht van deelnemende clubs, selecteer KBO Meijel en stemmen maar;
  • door in te loggen op de website van de Rabobank op dezelfde manier alsof u een betaling wilt doen (internetbankieren), dan gaat u naar “zelf regelen” en vervolgens naar “mijn lidmaatschap”. Daarna gaat u naar Rabo ClubSupport, bekijk de deelnemers,
    selecteer KBO MEIJEL en breng uw stemmen uit.

Grijp uw kans en steun onze vereniging kosteloos. Wat zou het fantastisch zijn als u uw stem uitbrengt op KBO Meijel. Elke stem is geld waard. Hoe meer stemmen er op een vereniging worden uitgebracht….hoe hoger de bijdrage, die de vereniging ontvangt!
Wij weten, dat veel senioren ons altijd steunen. Hierbij willen wij tevens een beroep doen op de kinderen van senioren, die een handje mee willen helpen! Of weet u iemand die een stem over heeft?
Mocht u toch hulp nodig hebben bij het stemmen: de vrijwilligers van de werkgroep Seniorweb staan voor u klaar:

• elke maandagavond van 18:30 uur tot 19:30 uur tijdens het gratis computer inloopspreekuur in d’n Binger; svp wel uw laptop en bankpasje meebrengen
  • op het extra inloopspreekuur op woensdagmiddag 6 oktober 2021 van 14:00 uur tot 15:00 uur ook in d’n Binger; ook dan svp uw laptop en bankpasje meebrengen.

In 2020 hebben wij het mooie bedrag van € 743,50 mogen ontvangen. Een geweldig bedrag! Wij, senioren maken het verschil! Want senioren zijn meer dan de moeite waard! Bij voorbaat hartelijk dank voor de moeite!

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags , . Bookmark de permalink.