Fiets-uitje

Fiets–uitje:
Tijdens de bijeenkomst voor jonge senioren op 20 maart jl. is aan de orde gekomen, dat er leden zijn, die graag vrijblijvend met een groepje willen fietsen in de avonduren, uiteraard bij goed weer.
Al jaren kan in de zomermaanden gefietst worden op woensdagmiddag en daar maakt nog steeds een groep leden dankbaar gebruik van. Leden die overdag werken of andere bezigheden hebben, willen we de kans bieden om samen een fietstocht te maken en daarna gezellig samen een drankje te nuttigen ergens op een terras of bv. bij iemand thuis.
Tijdens de bijeenkomst op 20 maart is deze combinatie duidelijk verwoord: gezellig een stuk fietsen en daarna even bijpraten en wat drinken.
“FIETS–UITJE” is vanaf nu de naam van deze nieuwe activiteit.

Op maandagavond 3 juni a.s. gaan we bij goed weer van start. Iedereen, die met ons mee wil fietsen, is van harte welkom bij de ingang van d’n Binger. We vertrekken om 19.00 uur precies.
Hoe lang we fietsen en waar we eindigen bespreken we met elkaar in de groep. Handig is ook om met de groep een app aan te maken om zo elkaar snel te kunnen bereiken, als het mooi weer is en een groep zou willen gaan fietsen.
De praktische uitwerking en verdere afspraken voor deze activiteit doen we met elkaar op het terras na het fietsen.
Maandagavond 3 juni a.s. is mogelijk een goed begin van een leuke activiteit in de zomer: Wie fietst er met ons mee?
Graag zien we jullie op 3 juni a.s. tussen 18.45 en 19.00 uur met de fiets bij d’n Binger, waar we om 19.00 uur vertrekken!
(Bij minder goed weer is de volgende startdatum voor het

FIETS – UITJE : 17 juni om 19.00 uur) Voor informatie of vragen kunt u terecht op telefoonnummer 06.2224.7753.

Mailen kan ook: penningmeester@kbo-meijel.nl
Graag tot 3 juni a.s. om 19.00 uur bij d’n Binger.
Werkgroep Gezond Ontspannen.

Dit bericht is geplaatst in Gezond ontspannen met de tags . Bookmark de permalink.