Vacature redacteur

KBO Meijel verspreidt al vanaf 2009 het eigen ‘Nieuwsblad’. Het blad wordt samen met het KBO-PCOB Magazine maandelijks bij de leden thuisgebracht.

Voor de inhoud van het Nieuwsblad is het redactieteam verantwoordelijk. Dit team zorgt er ook voor, dat het blad wordt gevuld met de agenda, informatie over activiteiten en met interessante artikelen voor de leden.
Het redactieteam stimuleert echter ook anderen om kopij aan te leveren. De samenstelling van het Nieuwsblad gebeurt uiteraard digitaal.
Naast het Nieuwsblad hebben we ook nog onze website en een Facebookpagina om onze leden te informeren.
Om het Nieuwsblad, website en Facebookpagina beter op elkaar af te stemmen en daarmee onze leden nog beter te informeren zijn wij op zoek naar een:

(eind) redacteur m/v

Lijkt je dit leuk en heb je ervaring met het schrijven van stukjes en opmaken van een blad, laat het ons alsjeblieft weten, zodat we van gedachten kunnen wisselen!
Ook als je iemand in je omgeving kent b.v. één van de kinderen of (volwassen) kleinkinderen dan horen wij dat graag.
Reacties graag naar redactiekbo@outlook.com of bel met één van de leden van het redactieteam.

Els Gielens-Janssen:                     077-4662749
Mariëtta van Asten-Meijers         06-30803819
Leo Tittulaer                                  077-4669600

We zien jullie reacties graag tegemoet!

Redactieteam KBO Meijel

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten, Info en Advies met de tags . Bookmark de permalink.