Verslag Forelvissen

Op 2 mei werd bij de forellenvijver Onze Stek weer de jaarlijkse forelviswedstijd gehouden. Het weer werkte goed mee, want het bleef droog en de zon liet zich ook regelmatig zien. Met 8 deelnemers werd er eerst geloot om te bepalen, waar we moesten gaan zitten. Daarna werden er 30 forellen in de vijver losgelaten en kon de wedstijd beginnen. De vis had er zin in en dat bleek wel, toen we rond 15:30 uur alle vissen gevangen hadden. Er werden toen nog 10 forellen extra ingezet en ook die waren er rond 16:00 uur weer uit “gehengeld.”

Nadat de balans werd opgemaakt, bleek dat iedereen een forel of meer had gevangen, wat ook al een prestatie op zich is. En – zoals in iedere tak van sport – heb je baas boven baas en dat was bij ons ook het geval, want de grote overwinnaar was Harrie Verstappen, die er 13 gevangen had! Hij won daarmee ook de KBO Wisselbeker, die hij tot de volgende wedstrijd mag “verzorgen”. De 2e plaats was voor Coen Luiten met 6 stuks en de 3e plaats voor Jan Hoebergen met 5 stuks. Allemaal Van Harte Gefeliciteerd.

Na afloop was dan ook iedereen tevreden en kon men terugzien op een geslaagde vismiddag!

De volgende viswedstrijd staat gepland op donderdag 21 september op de visvijver aan de Donk. Noteer dat al vast in uw agenda.

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags . Bookmark de permalink.