Optimaliseren van het ledenbestand.

Bij het Nieuwsblad van mei 2023 heeft u een envelop met daarin een formulier met uw persoonlijke gegevens zoals deze in ons ledenbestand zijn opgenomen, ontvangen, met het verzoek om uw gegevens te controleren en indien nodig aan te passen en daarna het formulier te retourneren.

In de brief is vermeld, dat onder de inzenders van de formulieren die vóór 15 mei zijn ingeleverd, een VVV-bon wordt verloot van € 25,00.  De heer Ves Janssen van de Steenoven is de gelukkige winnaar van deze VVV-bon geworden.

Mocht u het formulier nog niet hebben ingeleverd: u kunt het formulier nog steeds inleveren bij een van de bestuursleden. De adressen staan vermeld in de brief.

Dit bericht is geplaatst in PR en Communicatie met de tags . Bookmark de permalink.