Verrassing!

Tijdens een perfect georganiseerde en geslaagde Vrijwilligersmiddag werd door de voorzitter het woord genomen. Dit om extra aandacht te vragen voor iemand, die volgens het bestuur in het “zonnetje” gezet moest worden. Grote verbazing toen mijn naam, na een mooie toespraak, genoemd werd: Lid van Verdienste!!
Met het mogen ontvangen van een prachtig aandenken en uitleg hierover was ik stomverbaasd.
Al met al een hartverwarmende gebeurtenis, die al meerdere personen mochten beleven.
Uiteraard wil ik graag met alle plezier en genegenheid, zolang als mogelijk is, mij inzetten voor de KBO. Een vereniging, die door het inzetten van de vele vrijwilligers, geweldig functioneert! De onderlinge band is perfect.
Met een dankwoord van mij en nog even `n gezellig samenzijn, werd deze middag afgesloten en ging iedereen voldaan, letterlijk en figuurlijk denk ik, naar huis.
Nogmaals hartelijk dank voor deze waardering!
Wilhelmien Janssen-Jaspers.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.