Spek de kas actie 2023

Jumbo-Phicoop Meijel organiseert elk jaar de actie “Spek de kas”, waaraan onze vereniging uiteraard ook weer meedoet. Deze actie is inmiddels gestart vanaf 21 augustus en duurt nog tot 29 oktober. KBO Meijel heeft een kluisje met nummer 36 erop, waarin de vouchers kunnen worden ingeleverd.

Hoe kan ik meedoen?
Bij € 15,00 aan boodschappen ontvangt u een voucher met een unieke code t.w.v. € 0,15. U kunt deze code online toekennen aan een van de deelnemende verenigingen/scholen. Ook is het mogelijk de voucher in te leveren in een van de kluisjes in de winkel.

Is deze actie ook geldig bij andere winkels?
De actie is een initiatief van Jumbo Meijel en alleen geldig in deze winkel.

Waar staan de kluisnummers voor?
U kunt de vouchers met unieke codes in de winkel in een van de kluisjes inleveren. Iedere vereniging/school heeft een eigen nummer. We hopen ook dit jaar weer op een massale deelname van onze KBO-leden, waarmee we de eigen kas kunnen spekken en daarmee mooie dingen voor onze leden kunnen organiseren.

Alvast bedankt voor jullie steun!

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.