Rabo Club Support actie

Ook dit jaar organiseert de Rabobank de Rabo Club Support actie. Onze vereniging heeft zich hiervoor, op uitnodiging van de Rabobank organisatie, ingeschreven en deze is door de Rabobank geaccepteerd.

Hoe werkt het?

• De stemperiode loopt van maandag 4 september t/m dinsdag 26 september 2023.
  • Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen en moeten minimaal 12 jaar zijn.
  • Per lid kan men 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen of stichtingen.
  • Leden kunnen alleen stemmen op clubs of verenigingen, die deelnemen bij de lokale leefomgeving, waarbij het lid is ingedeeld.

Het stemmen:
Een overzicht van de deelnemende verenigingen van 2023 kunt u vinden op de website: www.rabobank.nl. Vul in het zoekvenster “ClubSupport” in, klik op het vergrootglas en klik daarna op “Rabo ClubSupport”.
Dit kan ook direct via de link  Rabo ClubSupport – Rabobank. Klik vervolgens onderaan de pagina op Rabo ClubSupport stemcampagne.
Zoek op “KBO Meijel” en stem op onze vereniging door in het blauwe balkje onderaan het overzicht op “stemmen” te klikken. U wordt daarbij rechtstreeks doorgeleid naar uw Rabo Internetbankieren.

Let op: stemmen kan pas vanaf 4 september.
We hopen ook dit jaar weer een mooi bedrag aan onze clubkas te kunnen toevoegen en danken onze leden hartelijk voor hun stem op ons.

Dit bericht is geplaatst in Algemene berichten met de tags . Bookmark de permalink.