Vissen op de vijver aan de Donk

Wanneer:                    donderdag 21 september.
Aanvang:                    13:30 uur bij de parkeerplaats van de visvijver.
Eigen bijdrage:           € 6,50 per persoon, ter plaatse te voldoen.
Opgeven:                    vóór maandag 18 september, telefonisch bij Theu Pouls
077 – 46.62.091 of Peter Creemers 077 – 46.61.719.

Op donderdag 21 september hebben we een viswedstrijd gepland op de visvijver aan de Donk. In goed overleg en in samenwerking met HSV De Noordervaart kunnen we hier een viswedstrijd organiseren op de prachtige aangelegde visvijver in een schitterend stukje natuur in Meijel.

We verwachten jullie dan om 13:30 uur op de parkeerplaats bij de visvijver. Hier zullen we een korte toelichting geven en afspreken hoe we het willen gaan doen. Wij, de werkgroep, zullen zorgen voor voer en aas (wormen) en een hengel waarmee dan ook iedereen moet gaan vissen, dit om de onderlinge verschillen zo klein mogelijk te houden. Rond 15:00 uur zullen we onder het genot van een kop koffie een korte pauze houden. Hierna zullen we nog doorvissen tot ± 16:30 uur, waarna de balans zal worden opgemaakt. Hij of zij, die de meeste aantallen vis heeft gevangen, mag de wisseltrofee mee naar huis nemen. Na afloop zullen we de prijsuitreiking in de kantine van de visclub houden, waarbij u dan nog een consumptie krijgt aangeboden.

De kosten voor deze KBO vismiddag bedragen € 6,50 per persoon incl. aas en visvoer, een hengel, kop koffie en een consumptie na afloop.

We wensen de deelnemers alvast een gezellige wedstrijd toe en hopelijk met mooi rustig herfstweer!

Dit bericht is geplaatst in KBO op Pad met de tags . Bookmark de permalink.